ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> בלוג >> איזה יום גיבוש באמת יכבד את העובדים שלכם ?

איזה יום גיבוש באמת יכבד את העובדים שלכם ?

טוב, מוסכם שהיום לעובדים צריך להיות כיף ולכן בואו נשאל, לאורך כל היום יש שירותים ? השירותים נקיים ? מכבדים ? דאגנו לארוחת בוקר ? צהרים ? בין לבין ? שתייה חמה ? שתייה קרה ? קרה באמת או שחסכו עלינו קרח ?

תראו, עוד לא דברנו על תכנים ? אבל לפני תכנים, יש לעסוק ולשאול שאלות קשות וחשובות כמו למשל : האם ניתן לקבל המלצות מחברות שכבר חוו יום כפי שמתוכנן לנו ?

מי מלווה אותנו מתחילת היום גיבוש ועד סופו ?


טוב, עכשיו, אחרי שבדקנו היטב את המעטפת, נשאל, עם יד על הלב, התכנים מתאימים לעובדים שלנו ? האם יש לנו איזון בין תכנים מגבשים ושמחים לתכנים שיש בהם נינוחות אמיתית ? האם התכנים מכוונים למכנה משותף רחב שיתאים למרבית העובדים ?

חברים, יום גיבוש עושים באהבה או שלא עושים בכלל.

יום גיבוש מוצלח מתחיל בהבנה שעלינו לשים את עצמנו במקום אחרון העובדים ולשאול עצמנו האם היום בנוי מתוך כבוד אמיתי לעובדים ?

כבר עכשיו נאמר – התקציב שלכם אינו קשור לשאלה, האם אנחנו עושים הכל שהיום גיבוש יהיה מוצלח מתוך ראייה הרואה את העובד כלקוח הכי הכי חשוב לחברה ביום הזה ?

רוצים יום גיבוש מוצלח המנצל את הזמן ? ודאו היטב, שהעובדים שלכם לא נוסעים באוטובוס חצי יום..ואם כבר נוסעים, האוטובוס נורמלי ? מכבד ?

רוצים יום גיבוש מוצלח ? דאגו לכך שהיום יתחיל ויסתיים בשעה בה העובדים מסודרים מבחינת הסידור לילדים. יתר על כן, יהיה נחמד מצדכם אם תחילת היום תאפשר לעובדים להגיע מעט מאוחר יותר.

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם: