ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> בלוג >> גיבוש עובדים בצפון – יום כיף עם ערך מוסף

כיצד מייצרים ערך מוסף ביום גיבוש לעובדים ?


התכנית הנכונה תהייה מורכבת מפעילויות אקטיביות, מעט תחרותיות, מעט מאתגרות, המשלבות פעילות מהסוג הפסיבי, שלא בהכרח יוצרות אינטראקציה בין המשתתפים, אולם מעלות חיוך, הנאה או חומר למחשבה וכמובן אוכל משובח.

כך למשל, נשאף להציע תכנית שיש בה משחקי צוות מעולם אאוטדור, משחק ניווט או משחק בסגנון חפשו את המטמון, הופעה טובה, הרצאה מעניינת ובשאיפה מצחיקה או טיול טרקטורונים/סנפלינג או חדר בריחה.

תמהיל נכון, בדומה למוצג למעלה, מהווה נוסחה מוצלחת במיוחד ליום גיבוש עובדים אידאילי. ברור, שבטרם נתכנן יום חווייתי לעובדים, נבחר את המקום הנכון בצפון, נתאים את התכנית לפרופיל המשתתפים ולתקציב, נשאל, מה נעשה בשנים קודמות ונמליץ לשאול צוות עובדים, מה לדעתם מתאים.

בכל מקרה, אנו יודעים, מניסיון רב שנים, שפעילות אקטיבית, מאתגרת ולו במעט, חייבת להתקיים במינון כזה או אחר בכדי שהיום יהיה בעל ערך מוסף של גיבוש.

הצפון ואתריו כפלטפורמה מדויקת לחברות וארגונים שונים.


שימו לב, הצפון, לסוגיית ימי גיבוש לעובדים , הינו רחב ומאוד מגוון ומאפשר לבחור ולהתאים תכנית מגבשת לעובדים לפי מספר פרמטרים כגון : המרחק שאתם מעוניינים לנסוע בכדי להגיע ליום גיבוש ? האם תרצו פעילות עם מים ? כמה שטח וטבע תרצו ביום גיבוש שלכם ? ועוד..בכל מקרה, יום מגבש לעובדים בצפון,  מחייב היכרות אבסלוטית של הצפון ואתריו, פעילויות גיבוש, הנאה ומענה לוגיסטי הכי קפדני ומפנק שיכול להיות.

שואלים אותנו : האם פעילות אקטיבית מעייפת לא תפגע בגיבוש עובדים ?

אנחנו אומרים : פעילות גיבוש מאתגרת אבל שמחה, מאתגרת אבל מעלה חיוך, מאתגרת אבל מותאמת למשתתפים, תמיד, אבל תמיד תוביל להנאה גדולה יותר של העובדים ביום גיבוש.

גיבוש עובדים בצפון – ימי חברה עם ערך מוסף


שילוב של גיבוש והנאה מוביל להנעה.. היום המחקרים הרבים בתחום של מוטיבציה בכלל והנעת עובדים בפרט מתייחסים לכך שעל פי רוב, עובדים מגובשים שנהנים מהעשייה, תורמים רבות לארגון מתוך תחושת מחויבות.

כך, עם הידע הזה, החלטנו לבנות ולתכנן פעילויות ותכנים עם ערך מוסף לימי גיבוש לעובדים בכדי שיהוו זרז לגיבוש החברתי. באופן טבעי, מכיוון שכל הצוות מתגורר בצפון, החלטנו להתמקד בתכנון ימי גיבוש בצפון כשאנו תמיד אומרים שהטבע והשטח, כלומר התפאורה הצפונית, מאפשרת לנו לקיים ימים חווייתיים במיוחד.
מבשלים  בשטח - ימי גיבוש וכיף

גיבוש עובדים בצפון – יום כיף עם ערך מוסף

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם: