ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> ימי גיבוש וכיף בית >> גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

גיבוש לעובדים – ריאליטי וכל השאר

אמנם לא קיימנו סקר מדויק, אך נדמה שאחת מסדנאות הגיבוש האהובות מכולן, היא זו אשר לוקחת את תכניות הריאליטי הפופולאריות צעד אחד קדימה. המיקום: אחד מאתרי הטבע הרבים ברחבי הארץ. ההכנה: ארגון משימות שונות הדורשות שיתוף פעולה ועבודת צוות. הסדנא: העובדים מתחלקים לקבוצות בסגנון "המירוץ למילון" או "מצא את המטמון" ויוצאים לכבוש את היעד הנכסף באמצעות מחשבה ופעולה. עוד פעילויות גיבוש צוות עובדים אהובות הן "חדרי בריחה" למיניהם, סדנאות בישול ואפייה, פיסול וציור, סדנאות צחוק הזויות ומופלאות, סדנאות גרפולוגיה מרתקות ועוד. אז בחרו, השקיעו והפכו את עובדיכם לצוות מנצח ומגובש מתמיד. בהצלחה!

גיבוש צוות עובדים

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם:

גיבוש צוות עובדים – מחזקים את רוח הצוות

בענפי הספורט השונים יודעים כולם שקבוצה מגובשת היא קבוצת מנצחת. בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי חברות ועסקים אף הם מבינים את חשיבות העניין, ועל כן לא מפתיע שאלפי סדנאות גיבוש צוות עובדים מתקיימות ברחבי הארץ מדי שנה.

מה הן בדיוק אותן סדנאות? מה מתרחש שם, בטבע, באתרים השונים ובגני האירועים? וכיצד תוכלו גם אתם להפיק סדנא נפלאה לעובדים המסורים שלכם? כל התשובות מיד.

גיבוש צוות עובדים – למה זה כל כך חשוב?

את סדנאות הגיבוש לעובדים ניתן להגדיר כפעילות יומית מאורגנת ומשותפת, אשר מטרתה העיקרית היא היכרות העובדים האחד עם השני, יצירת שיח ושיתוף פעולה וכתוצאה מכך שיפור עבודת הצוות והתפוקה האישית של כל עובד. ישנן אינספור רעיונות מדליקים לסדנאות שיעבירו לעובדיכם את מסר ההערכה מצידכם וישיגו את מטרתן. אז בואו נראה מהן הסדנאות האהובות והפופולאריות ביותר.

בתופים ובמחולות

•    זה אולי יגרום לכם להרים גבה בפליאה. ייתכן שאפילו תזלזלו ברעיון, אבל רק מי שחווה סדנת מתופפים יכול להבין את הקסם, העוצמה וההנאה שחווים כל אחד מהמשתתפים בה. על פניו, נשמע תמוה: חבורה של עובדים עם תוף שרוקעים ורועמים בקצב. בפועל, נוצרת מנגינה סוחפת שמעלה חיוך ומעניקה תחושת "ביחד" יותר משלל פעילויות אחרות. כל אותן סדנאות גיבוש צוות עובדים בסגנון מתופפים מתקיימות בליווי מדריך מוסמך ומשתנות באופיין מסדנא לסדנא. אך לכולן מכנה משותף – הנאה צרופה, השתוללות והשתטות, שמחה לנפש ופורקן שכל עובד זקוק לו. מומלץ בחום.

•    נעבור לפעילות חייתית במיוחד – גיבוש צוות עובדים בספארי. כאן ייהנו עובדיכם מיום גדוש הרפתקאות, מידע, משחקים משעשעים ומפגשים מרגשים בין אדם לטבע. באמצעות צוות מדריכים מנוסה, יהפוך הביקור בגן החיות לחוויה שאף עובד לא ישכח לעולם. החבר'ה ילמדו על חייהם של בעלי החיים, ישתפו פעולה במשחקי צוות נפלאים וייהנו מיום גיבוש קצת אחר. וטוב שכך.