ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> בלוג >> המירוץ למיליון לקבוצות

המירוץ למיליון לקבוצות - שאלות ותשובות

האם אנשי החברה שלכם מתאימים למשחק ?

המשחק מתאים לכל חברה או יותר נכון יש לדאוג לכך שהמשחק יותאם ב"חליפה" אישית לכל חברה. כך למשל, יש להתאים את אופי המשימות , הקצב הנדרש ומרחקי ההליכה.

היכן הכי מתאים לשחק את המרוץ למליון לקבוצות במסגרת יום כיף לעובדים ?

באופן עקרוני, ניתן לקיים את המשחק בכל מקום, אולם אין ספק שהאזור בו המשחק מתנהל תורם רבות ל"צבעוניות" של המשחק. כך, לדוגמא, שווקים, אזורי תיירות, אתרים מושכי קהל ועוד..יכולים להפוך כל משימה לאטרקטיבית יותר.

חשובה לכם קולינאריה משובחת לפני המשחק ואחריו ?

חברים, חשיבות האוכל ביום כיף מגבש ברורה ! אנו נערכים לכך, באופן כזה שהאוכל מהווה חוויה בפני עצמו הן לפני המשחק וכמובן לאחריו.

מתאים לכם לשמוע על תכנים נוספים ומאוד חווייתיים  ?

כאמור, יום כיף בנוי מתוכן מרכזי טוב כגון ה"מרוץ למליון" לקבוצות, אוכל טוב ותכנים נוספים כגון פעילויות אקסטרים – טרקטורונים, סנפלינג, שייט מהיר הרצאות בלתי נשכחות המותאמות לאוכלוסיות השונות, ביקורים באתרים ומפגש עם דמויות צבעוניות ביותר.

משחק בסגנון המרוץ למיליון לקבוצות


מחפשים יום כיף גם מאתגר, גם מפנק וגם מגבש ?

כשאנו מתכננים יום כיף, עלינו לתכנן חוויה שלמה שנוגעת גם בצד הגיבושי, גם בצד המאתגר והמעורר וגם בצד המפנק המתייחס לטיפול במשתתפים משלב ההגעה ועד שלב הסיום ובדגש על אוכל משובח.

מתאים לכם תוכן מרכזי מעט מאתגר, מעורר ותחרותי ?

לכל פעילות גיבוש ולכל יום כיף צריך להיות תוכן אחד אותו נגדיר כתוכן מרכזי שסביבו נבנה כל היום. המרוץ למיליון לקבוצות הינו תוכן המעורר את כל היצרים והסקרנות של המשתתפים שכן יש בו פן של תחרותיות, שלבי התקדמות, משימות מפתיעות, אתגר קבוצתי וחשיבות של כל פרט להצלחת הקבוצה.

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם: