ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> בלוג >> יום גיבוש לעובדים – כלי שימור למוטיבציה והרגשת משפחתיות ושייכות לארגון.

יום גיבוש לעובדים – כלי שימור למוטיבציה והרגשת משפחתיות ושייכות לארגון.

ראשית, הכלי החשוב ביותר לדעתנו :


הערכה, הוקרה והכרה – מה אנחנו כבני אדם בסה"כ רוצים יותר מכל דבר אחר ? ברור שאנחנו רוצים שכל סביבתנו תעריך אותנו ותוקיר תודה על המאמץ הרב שלנו. מניסיוננו הרב, אין ספק שיום כיף מכבד, מפנק ומוקיר תודה לעובדים יעשה פלאים. הרי במסדרונות החברה, ידברו על היום המוצלח בכל הזדמנות וישאלו בסוג של כמיהה, מתי יוצאים השנה ליום כיף מגבש ?

שנית, הכלי השני בחשיבותו לדעתנו :


הרגשת שייכות לצוות מוצלח ומשפחתי – מנהלים, אנשי משאבי אנוש ורווחה, חשים עד כמה חשוב לעובדים להיות חלק מצוות מוצלח ! מנצח ! ועם תחושה של משפתיות !

חלק חשוב בבניית התחושה הזאת, זה הידיעה שיום גיבוש לעובדים או ים כיף לעובדים בא לומר לעובדים : שימו לב : אצלנו דואגים לרווחת העובדים כפי שדואגים לבני משפחה. אצלנו כצוות מוצלח ומצליח אומרים תודה לעובדים שבזכותם החברה לא היתה מצליחה.

מנהלים ומקבלי החלטות יקרים ! אנחנו, בדה"כ, יודעים היטב להוציא מהעובדים שלנו את המיטב בכדי שהחברה או הארגון יעמדו ביעדים !

מה יותר פשוט מלומר לעובדים תודה, בארגון יום גיבוש מפרגן ואיכותי לעובדים ?

התנאי למימוש הכלי : תכנון מקדים והתבוננות על הרצון האמיתי של העובדים.


חברות וארגונים רבים דנים בשאלה, כיצד לשמר מוטיבציה של עובדים ? ישנם מספר כלים, בין היתר ( בהם לא נעסוק ) : תגמול כספי, אתגר ברור, כלים להצליח ( למשל הדרכה והכשרה ), דוגמא אישית של מנהלים ועוד..

אולם, כשאנו מדברים על יום גיבוש לעובדים, ברצוננו להתמקד בכלים הרלבנטיים שאין לנו ספק שמהווים נדבך חשוב להנעת עובדים.

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם: