ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> בלוג >> יום כיף לחברה בצפון

יום כיף לחברה בצפון

על איזה "צפון" אתם מדברים ?

בכדי שלא תחוו עוגמת נפש, כדאי להכיר את מרחקי נסיעה ולוחות הזמנים של היום כיף כולו.

בצפון קיים מגוון עצום של ימי כיף לחברות ולפני הכל חשוב שכשאנחנו מתכננים יום כיף לחברה בצפון, נבין ש"הצפון" באשר לסוגיית ימי כיף, יכול להיות קרוב ויכול להיות מאוד רחוק. כדאי להכיר ולתכנן כמה זמן אנחנו רוצים ומוכנים שהעובדים שלנו ישבו באוטובוס במהלך היום כיף שכן בתכנון לקוי, המשתתפים יכולים למצוא את עצמם קרוב ל – 8 שעות באוטובוס במהלך היום כיף.

למה חשוב איפה בצפון יהיה היום כיף לחברה שלנו ?


כדאי לשים לב חברים, במידה ואתם מתכננים יום כיף שאין בו מגבלה של זמן, כלומר ניתן לצאת מוקדם ולחזור באמצע הלילה או לצאת ליומיים טיול, במקרה כזה אנו נמליץ לכם על אתרים ותכנים מדהימים בגליל העליון, אצבע הגליל ורמת הגולן.

אולם, רוב הלקוחות אשר פונים אלינו, מבקשים שלא לצאת מוקדם מדי ( בצדק מוחלט – זה יום כיף לחברה ולעובדים ולא גיבוש של צבא..) וכן לא לחזור מאוחר מדי…כלומר, לרוב החברות המתכננות יום כיף, חשוב שהעובדים יגיעו בשעה נורמלית הביתה.

חברים, גם ביום כיף לחברה, עדיין יש פקקים בכבישים מהמרכז ועד לצפון..ויש לזכור שחברה אשר יוצאת מתל אביב ונוסעת לגליל העליון תבלה כ- 4 שעות באוטובוס לכל צד !

לא הגיוני ולא הוגן כלפי העובדים !

מה הפתרון ? איך ניתן להנות מהצפון ולא להיתקע שעות על גבי שעות באוטובוס ?


יש לנו פתרונות מדהימים ואנו מציעים להנות מהצפון "הקרוב". כך, למשל, ניתן לבנות יום כיף לחברות בכרמל "ההר הירוק כל ימות השנה" , או ביערות מנשה המרגיעים והשלווים או דווקא להגיע לעמק יזרעאל המדהים ביופיו.

המקומות הללו מומלצים, מיוחדים, מאוד מאוד ירוקים ומקרינים שטח, טבע ושלווה וכל זאת רק כשעה נסיעה מהמרכז ואו כשעה וחצי מירושלים והנגב המערבי.

ניתן לשלב באזור את המשחק המירוץ למיליון לקבוצות  או לשלב משחקי )צוות( ODT מגבשים, שמחים ותחרותיים שתמיד עושים שמח או פשוט לתת לחברה להנות מהטבע במלוא עצמתו ולשלב טיול רגלי או משחק ניווט משימתי לקבוצות.

יום כיף לחברות בצפון כשאנו מדברים על שעתיים של נסיעה ממקום העבודה

ישנם מקומות נהדרים בהם יש מגוון עצום של תכנים, טיולים רגליים, טיולי ג'יפים, מקומות נסתרים, יערות לא מוכרים ומפתיעים מבלי להתייבש באוטובוס יותר מדי.

אנו ממליצים לבחון אפשרות ליום בצפון באזור עכו, הגליל המערבי כולל אכזיב וראש הנקרה או לחילופין דווקא לבחור באזור של הגלבוע ועמק בית שאן וגם הגליל התחתון והכנרת, יכולים להוות יעדים טובים ליום כיף לחברות בצפון.

צפונית לאזורים אותם הזכרנו, ישנם מקומות מדהימים אבל הנסיעה אליהם ארוכה מאוד ויש לקחת זאת בחשבון כשמתכננים יום גיבוש לחברה בצפון.

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם: