ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> ימי גיבוש וכיף בית >> מידע נוסף >> יום כיף לחברות

יום גיבוש לחברות

מניסיוננו, ההצלחתה מתחילה בהתחלה..

תכנון ועוד קצת תכנון..והתאמות פרטניות לארגון ועוד קצת התאמות לארגון…רק אז, ניתן לומר שמתחיל להתבשל יום כיף לעובדים שגם יצא לפועל באופן מוצלח.

איפה המיקום ה"קלאסי" ליום כיף ?

רבים שואלים אותנו, איפה אתם מקיימים את הפעילות שלכם ? התשובה ברורה. את היום כיף אנחנו מקיימים עד שעה נסיעה ממקום החברה, במקום הכי ירוק ובמקום שבו הטבע במיטבו. יום כיף לחברה, איננו יום כיף, אם מבלים באוטובוס 5 שעות או יותר בנסיעה בכבישים. באשר לטבע, הטבע, באופן מידי מאפשר להתנתק מאווירת המשרד והקירות. הטבע, החורש והיציאה מהמרחב האורבני גורמים לאנשים להתנתק ולחוות את החוויה ללא גירויים אשר מסיחים את דעתם.

מהו יום עם ערך מוסף ?

יום כיף לחברה עם ערך מוסף, הינו יום כיף הגורם לעובדים ולארגון, ערך מוסף של גיבוש ומורשת ארגונית. כאשר יום כיף לחברה, מדובר במסדרונות ומוזכר מעת לעת כזיכרון נעים, סביר להניח שהיום , היווה ומהווה עוד נדבך בגיבוש ובהוויה החיובית בארגון.

אז ממה מורכב יום מוצלח ?

יום כיף מוצלח, כפי שאתם מבינים, מורכב מהרבה מאוד פרטים קטנים שביחד מגדירים יום כיף לחברה מוצלח. לכן, כדאי לתת למומחים לתכנן ולהפיק בשבילכם.

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם:

יום כיף לחברות בטבע - זה הסוד
מחקרים רבים מוכיחים שכשהאווירה במסדרונות הארגון טובה ועם אנרגיות חיוביות, אזי תפוקת העובדים גדלה. פעולות רבות מובילות לכך, אולם יום כיף, פעם או פעמיים בשנה הינו מהותי לתחושת העובדים.

תרומת היום למחויבות העובדים

יום כיף לחברה מחזק את ההזדהות של העובדים עם הארגון שכן אנו כבני אדם, מרגישים וחשים כשמפרגנים לנו, מטפלים בנו ודואגים לרווחתנו. מדובר בהזדמנות נהדרת שבארגונים רציניים לא מפספסים, להוכיח לעובדים שהם הכי חשובים להצלחת הארגון. דרך היום נוצרת הזדהות, שמובילה למחויבות ולתחושה של מסוגלות והעצמה.

יום כיף לחברה לא יכול להיות חבילה שסוגרים ללא התאמות ספציפיות לארגון המדובר. אנו מתכננים "יום כיף לחברה" כל יום..ותמיד אנחנו מופתעים עד כמה, ההתאמות לארגון, לאנשיו ולצרכיו, גורמות לכך שכל יום כיף לחברה שונה מן היום כיף לחברה של ארגון אחר שכן מה שכיף ומתאים לארגון אחד לא יכול להיכנס להגדרה של יום כיף לחברה בארגון אחר.