ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> בלוג >> יום כיף לעובדים או יום גיבוש לעובדים ?

יום כיף לעובדים או יום גיבוש לעובדים ?

שאלות ותשובות -  יום כיף לעובדים או יום גיבוש לעובדים ?


בעלי תפקידים מעולם הרווחה ומשאבי האנוש כמו גם מנהלים מתלבטים, לעיתים קרובות, לאיזה כיוון לקחת את היום שנועד הן לשבירת שגרה, הנאה ומנוחה והן לגיבוש וליכוד העובדים.

בכדי לענות על השאלה עלינו להגדיר בשפתנו מהו יום כיף ? ומהו יום גיבוש ?

והרי ההגדרה של "כיף" עוסקת בעולם המושגים של "התענגות" "הנאה" ו"הרגשה טובה" ואילו ההגדרה של "גיבוש" מתייחסת לעולם המושגים של "איחוד", "ליכוד", "שייכות" ו"רוח צוות".

אם כך, מה עדיף ? אז זהו, בעיננו, היום אידאלי לעובדים הינו יום שיש בו ( חובה שיהיה בו ) תכנים של גיבוש מהנה, נעים ושמח לצד תכנים שבמהותם מלכדים ומגבשים. זאת ועוד, לוח הזמנים צריך להיות מותאם, זורם ולא "כבד" לצד קולינארייה משובחת.

הנייר סופג הכל אבל איך דואגים ליום כיף מגבש לעובדים ?


יום כיף לעובדים שהינו יום גיבוש מתחיל בתכנון דקדקני של הפרטים הקטנים העוסקים באיסוף מידע אודות המשתתפים, מרחק נסיעה, העדפות המשתתפים מניסיון העבר, שעת יציאה ושעת חזרה, תקציב ועוד.

באשר ליום כיף או יום גיבוש ? הרי כבר נאמר, יום כיף מוצלח משלב תכנים מגבשים. אולם נשאלת השאלה מהם אותם תכנים שהופכים אותם למגבשים ?

תכנים מגבשים הינם תכנים אשר יוצרים אינטראקציה בין המשתתפים. שילוב של אתגר עם הומור הינו אידאלי. תוכן טוב, יגרום למשתתפים בפעילות "להסיר חליפות" ולהיות משוחררים וללא "מחיצות" כפי שקיימות, לעיתים , בשגרה.

אם כך מהו תמהיל התכנים האידאלי ליום כיף לעובדים ?


חקירה וסיכום של מאות ימי גיבוש לעובדים הביאו אותנו למסקנה שהתמהיל הנכון לימי כיף בהם התקציב מאפשר זאת הם :

קבלת פנים/ארוחת בוקר, 2 תכנים מגבשים של פעילות פיזית ל"הסרת חליפות", ארוחת צהרים, תוכן חווייתי מרתק המשלב הומור והמשתף את הקהל ולבסוף סיכום היום בטקס הענקת גביעים/סיכום הבכיר/קפה ועוגה לפרדה.

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם: