ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> ימי גיבוש וכיף בית >> ימי גיבוש לעובדים במרכז

ימי גיבוש לעובדים במרכז -שילוב אטרקציות


אפשרות נוספת היא שילוב של ימי גיבוש לעובדים בו תינתן גם האפשרות לבחור במספר אטרקציות בו זמנית. ימי כיף רבים לעובדים בנויים לא פעם ממספר ימים בהם סגל העובדים שוכן בבית המלון שעל בסיסו יכולים העובדים לבחור מספר רב של אטרקציות, בין אם מדובר על אטרקציות מאתגרות וספורטיביות ובין אם אטרקציות אחרות הקיימות במקביל ומותאמות לגיל מבוגר וסולידי יותר. 
ימי גיבוש רבים מיועדים לא פעם לצוות עובדים. ימי הגיבוש מיועדים בראש ובראשונה להביא לשינוי אווירה ואוורור מימי העבודה במשרד או במפעל. צוות עובדים זוכה לחוות את החברים בצורה קצת אחרת ממה שהיו רגילים. 
לא פעם תכנון של יום גיבוש במרכז עבור עובדים נחשב למעט מאתגר יותר. במקומות עבודה רבים קיים סגל רחב של עובדים בטווח גילאים רחב עד מאוד. דבר הדורש חשיבה יתרה על אילו אטרקציות במרכז הן אלו שיספקו את כלל העובדים. 

ימי גיבוש לעובדים במרכז - אטרקציות


באזור המרכז ניתן למצוא אטרקציות רבות היכולות ומסוגלות לשלב יחדיו צעירים ומבוגרים. סדנאות אוכל ובישול רבות קיימות כיום, הן בתל אביב והן בירושלים. בחלק מן המקרים סדנאות האוכל כוללות בין היתר בישול ואף טיול בשווקים על מנת לרכוש את המצרכים הדרושים. אטרקציות משותפות נוספות לעובדים יכולים להיות כמובן מוזיאונים, הן אלו שאולי נוגעים באופן ישיר או עקיף בליבת עבודתם והן אלו אחרים שיכולים להעניק תוכן קצת אחר. 

ימי גיבוש לעובדים במרכז

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם: