ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> ימי גיבוש וכיף בית >> ימי גיבוש - ימי גיבוש וכיף בצפון >> ימי גיבוש לעובדים בקיסריה

יום גיבוש לעובדים בקיסריה

יום גיבוש לעובדים בקיסריה – כל האפשרויות

כשחגי תשרי בפתח ותחילת השנה העברית ממש מעבר לפינה, זה בדיוק הזמן בו עשרות אלפי מנהלים ובעלי חברות ברחבי הארץ מחליטים להפסיק ליום אחד את הפעילות השוטפת ולפנק את עובדיהם המסורים ביום גיבוש מהסרטים. בשורות הקרובות נכיר לכם את אחת מהאפשרויות היותר מהנות שתמצאו בארצנו הקטנה – ואנחנו מדברים על יום גיבוש לעובדים בקיסריה.

יום גיבוש לעובדים בקיסריה – מגרשי הגולף וחוף הים

יום גיבוש לעובדים אמור לשלב בין שתי מטרות שונות: הראשונה -  הנאה לעובדים ויצירת חוויות וזיכרונות נעימים. השנייה – גיבוש העובדים זה עם זו, היכרות מעמיקה יותר בין כאלו שאינם מכירים כמעט ויצירת קבוצה מאוחדת, מגובשת ויעילה. בעיר החוף היפהפייה קיסריה תמצאו מספר מקומות העונים בדיוק על מטרות אלו. את סיורנו בעיר הממוקמת כ-40 דקות נסיעה צפונה מתל אביב נפתח בסמל המסחרי של קיסריה – מגרשי הגולף. אמנם מרבית המגרשים הינם פרטיים, אך ישנם כאלו הניתנים להשכרה לאירועים מיוחדים דוגמת יום גיבוש לעובדים בקיסריה. בחרו לכם מגרש שכזה, דאגו לקייטרינג טוב, שתייה וקצת מוסיקה, חשבו על פעילויות נוספות מעבר למשחק הגולף הקבוצתי והרי לכם יום גיבוש באווירה טובה והנאה גדולה. 

ממשיכים מערבה על חוף ימה של קיסריה, המהווה מקום מצוין ליום גיבוש גדוש בכיף והנאה. כל מה שצריך זה להכין פינה בחוף המטופח מבעוד מועד, לבחור בין שלל הפעילויות האפשרויות (משחקים, כדורעף חופים, כדורגל חופים, תחרויות, קיאקים, מוסיקה, פינות עיסוי), להוסיף אוכל קליל וטוב המתאים לחוף הים בשעות הערב, מוסיקת רקע שתשתלב עם אוושת הגלים, וליהנות מהנוף המושלם של השקיעה על רקע הים וארובות החשמל הסמוכות. כמובן שיום גיבוש שכזה מוטב לערוך בחודשי האביב והקיץ, בשעות הערב הנעימות.

יום גיבוש לעובדים בקיסריה – אולמות האירועים והפארקים הפתוחים

מתקדמים הלאה אל גני האירועים ואולמות הכנסים והשמחות הנמצאים בשטח העיר. אמנם אין שפע של מקומות כאלו, אך אלו שישנם, מציגים רמה גבוהה של שירות, עיצוב, קולינריה והפקה. יום גיבוש שכזה ידיף ניחוח של השקעה ויוקרתיות. רצוי לשלב באירוע גם פעילות מהנה כמו מופע (סטנד אפ, מוסיקה, אמן רב חושי), סרטונים משעשעים על מקום העבודה והעובדים וכדומה. ואי אפשר לדבר על יום גיבוש לעובדים בקיסריה בלי לדבר כמובן גם על אפשרות מהנה נוספת - יציאה אל הטבע ושם, תחת כיפת השמיים, ליהנות מיום גיבוש ירוק ונפלא באוויר הפתוח. ברחבי העיר פארקים רבים מטופחים ומרווחים. תוכלו ליהנות בהם מפיקניק נעים, פעילות תחרותית מגבשת (משחק מצא את המטמון, המרוץ למיליון וכדומה), משחקי היכרות ואווירה נינוחה ומחויכת.

אין כל ספק, יום גיבוש לעובדים בקיסריה מכיל את כל האפשרויות ליום מהנה ומוצלח. עכשיו זה כבר בידיים שלכם. בילוי נעים!

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם: