דף הבית >> ימי גיבוש וכיף בית >> מידע נוסף >> ימי גיבוש לעובדים + רשתות חברתיות

ארגון ימי גיבוש לעובדים, בעידן הרשתות החברתיות

איך מארגנים ימי גיבוש מוצלחים ומפרגנים לעובדים בעידן הרשתות החברתיות?

1. יחד עם נציג החברה עורכים פרופיל של עובדי החברה, גיל אופי תרבותי, באיזה סוג של פעילות הם היו בעבר? איזה פעילויות הם אהבו? מה התקציב?
2. חייבים להציע לחברה חבילות מוצלחות שאחוז הביטחון להצלחה הוא גבוהה.
 לדוגמא -  יש מסעדה טובה שכולם שאהובה ובעלת ניקוד גבוהה אז תציעו את המסעדה הזו ואל    תתפתו להציע מסעדה זולה יותר שהיא בעלת ניקוד נמוך יותר.
 עובדת מתוסכלת יכולה לצלם את המנות המוגשות ולהעביר ביקורת ארסית על המסעדה ועל מי שהביא את העובדים לשם.
 אוכל הוא נכס צאן ברזל בארגון ימי גיבוש לעובדים.

גיוס העובדים ליחסי ציבור חיוביים בעידן הרשתות החברתיות.

מומלץ לערוך לעשות סקר מה יהיה נחמד לעובדים  וזו הפעילות שתהיה בימי גיבוש לעובדים.
שתפו את העובדים מה התוכנית של היום גיבוש ותשאירו את הפעילות שהם הכי רוצים כהפתעה.
בקשו מהנהלת המפעל לתלות סדרה של מודעות בנושא יום הגיבוש המתקרב על מנת להעלות נושא זה למודעות ויצירת ציפייה חיובית ליום גיבוש.
מומלץ גם לחלק תפקידים לעובדים לפעילות יזומה של חלק קטן מהיום גיבוש.
בפעולה זו ישנה מעורבות של העובדים וההצלחה של מעורבות זו תשליך לגבי כל היום.

מומלץ ליכתוב "ג'ינגל" לקראת יום הגיבוש דבר שהעובדים ישירו באוטובוס, או ברגעים של התלכדות יצירת מוראל חיובי.
ישנה חשיבות רבה למתן פרסים לעובדים בחלק היזום של עובדי המפעל או הארגון.

אין ספק שבהצעות אלו יהיו סרטונים מפרגנים באלמנט של הפייסבוק שנקרא שידור חי
ופוסטים מפרגנים לספק שארגן את יום הגיבוש לעובדים ומכאן הדרך קצרה להזמנות נוספות.
כיום בעידן הרשתות החברתיות, חברה שיוצאת ליום גיבוש תוך כדי הפעילות בעיצומו של יום גיבוש לעובדים מעלים חוויות  בשידור חי בפיסבוק מהיום גיבוש. 
ישנה פה תובנה קריטית לכאלה שעוסקים בארגון והפקת ימי גיבוש לעובדים.
זרימת המידע על יום הגיבוש, מה הם עושים? ואיפה הם נמצאים? והאם הם נהנים? והאם יום הגיבוש מוצלח? ופרטים רבים.

כל המידע הזה גולש לאינטרנט עוד בטרם הסתיים יום הגיבוש לעובדים
במידה והעובדים לא היו מרוצים? עוד במהלך הפעילות כבר כולם יודעים אם הספק שמארגן את יום הגיבוש הוא טוב או לא מוצלח וכמובן זה משליך במהירות על ההזמנות והפרנסה של אותו ספק.
ידוע על עסקים בתחום המסעדנות במיוחד שגולש לא אחראי הביא לנפילת העסק.