ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> אוכל בטבע

המנגל בשרות ארוחות בטבע ,אוכל בטבע

מי לא מכיר את תחושת הצפיה והפעילות של טקס הדלקת המנגל כולל הצפיה לריח הבשר החרוך אשר מעורר את מיצי הקיבה והרעב רק גובר.

יותר מכל תרבות אחרת בהקשר של יציאה לטבע הישראלים " אלופים " בשיטות הדלקת המנגל בטבע. במיוחד הדגש הוא על הבנה ברמה מקצועית של כל נושא הבשרים. הישראלי המצוי מבין ויודע מה הוא רוצה מהקצב ויתרה מכך הוא בקיא לחלוטין בתהליך הטיפול בבשר והכנתו על המנגל . הנושא הפך מזמן לחלק מהאגו של הגבר הישראלי. רק תיתנו לראש המשפחה או הגבר הישראלי הזדמנות והוא יעשה בשר על האש - בבית בחצר ובכל מקום אחר בדגש חזק על אוכל בטבע ,ארוחות בטבע בצפון.


ארוחות בטבע בצפון - הפויקה
הפויקה הוא  סיר בישול יצוק ממתכת כבדה אשר יתרונה בהעברת החום באופן שווה בבישול איטי במיוחד במדורות ועל גחלים מקורו של הכלי הוא מהולנד , הפויקה אומץ בתרבות הבישול של הלבנים בדרום אפריקה ומשם יצא שמו בכל העולם.

בארוחות בטבע הבישול בפויקה קל ולא מצריך התארגנות מורכת . כל מה שצריך הוא מדורה או גחרים והתוצאה אוכל נפלא בטבע או בכל מקום .
הפויקה הוא הכלי האולטימטיבי לתבשילי קדרה בטבע.

סיכום בכל פעילות בטבע מרכיב האוכל בטבע , ארוחות בטבע , הוא מרכיב מרכזי בחוויה של היציאה לטבע ומומלץ להערך לכך בצורה יעילה על מנת שהחוויה הנפלאה של ארוחות בטבע או אוכל בטבע תהיה עוד נדבח חשוב ותורם ליום הנפלא של יציאה לטבע.
ארוחות בטבע בצפון

ארוחות בטבע בצפון אוכל בטבע - אווירה וטעמים שעובדים על כל החושים

היציאה לטבע רשומה בתודעה כפעילות משחררת נפש ,אין פלא שכל המוני ישראל
במועדי שלושת הרגלים אשר חלים על עונות מעבר יצאים בהמונהים לפארקים , לשמורות הטבע , כחלק ניכר מהפעילות כוללת פעילות קולינארית נמרצת של אוכל וארוחות עם דגש חזק על המנגל . 

ארוחות בטבע בצפון

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם: