ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> ימי גיבוש וכיף בית >> מידע נוסף >> סדנאות גיבוש לעובדים

סדנאות גיבוש לעובדים


מהם השלבים לבניית סדנאות גיבוש לעובדים?
רק סדנא בהתאמה אישית לעובדים שלנו!

השלב המקדמי והחשוב ביותר, זה לברר בירור אמיתי, מהי הסדנא המתאימה ביותר לעובדים שלנו ? נשמע ברור, אבל, ללא בירור מעמיק, לעיתים, יוצאות סדנאות טובות אך לא רלבנטיות לעובדים שלנו.

בשלב השני, יש להכיר הכרה מעמיקה, את הנתונים של העובדים שאמורים להשתתף בסדנת הגיבוש כגון : גיל המשתתפים, יותר נשים ? יותר גברים ? איזה סדנאות גיבוש ביצעו לאחרונה ? מה בעיניהם היה מוצלח ? ועוד נתונים רבים שנכון לשאול תמיד.

בשלבים הנוספים נמשיך להתאים את התמהיל הנכון של הסדנא שלנו.

מהן האפשרויות המוצלחות תמיד?

הניסיון מלמד שסדנאות גיבוש לעובדים מוצלחות, הינן סדנאות המוציאות את העובדים למרחב ! מרחב נפשי ומרחב פיזי. בבסיס, העקרון הראשון, זה לצאת מהחדר הסגור, מהמשרדים השוחקים או מהמפעיל האפרורי.

העיקרון השני החשוב הוא לבנות סדנאות גיבוש לעובדים המשלבות פעילות אקטיבית ולא משאירות את העובדים במקום פסיבי, שכן במצב כזה, מהר מאוד "נאבד" את העובדים.

לכן המלצתנו הראשונה, בסדנאות גיבוש לעובדים, היא להוציא את העובדים לפעילות חווייתית בטבע, לפעילות המשתפת את כולם, המשלבת אוכל טוב, משחקי שטח, טיול ואטרקציה מתאימה.

מהן האפשרויות שלנו?

האפשרויות לבניית סדנאות גיבוש לעובדים, הינן אינסופיות ויכולות לשלב כמעט כל דבר, אולם הסוד להצלחה, זאת היכולת להתאים באופן פרטני את הסדנאות שאמורים להשתתף בהן.

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם:

סדנאות גיבוש לעובדים - חוויה של פעם בשנה.
תכנון ובניית סדנאות גיבוש לעובדים זה תחום למתמחים בנושא ואין להשאיר אותו לחובבנים. סדנאות לעובדים מורכבות מפרטים קטנים רבים שיש להכיר היטב.

סדנאות לקבוצות\ לעובדים עונות על הצורך האנושי והבסיסי להרגיש שייך, להזדהות עם החברה והארגון ולהרגיש שטוב לי במקום שבו דואגים לי ומפנקים אותי מעת לעת.

כן, כמובן, שסדנאות גיבוש חשובות להווי, לגיבוש ולהרגשה הטובה, אולם בבסיס, לפני הכל, סדנאות לעובדים יוצרות רצון להיות שייך ולהזדהות עם מקום העבודה.

עבור המנהלים, סדנאות הגיבוש לעובדים, זאת ההשקעה הטובה ביותר שכן סדנא מוצלחת, שווה לאחר מכן תפוקות גדולות ואפקטיביות.