ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> בלוג >> סדנאות גיבוש לעובדים

סדנאות גיבוש לעובדים

סדנאות גיבוש לעובדים – האפשרויות המומלצות
ישנן מספר אפשרויות לקיום סדנאות גיבוש לעובדים ואנו בחרנו לרכז עבורכם את היותר מומלצות ופופולאריות:
•    מעגלי מתופפים – זוהי סדנא שהחלה לצבור פופולאריות בשנים האחרונות, בה קבוצת העובדים מנגנת ומתופפת יחדיו וזאת לאחר שקיבלו הסבר אודות סוגי התופים      והמקצבים השונים. כל עובד לכשעצמו מצטרף למקהלה הקבוצתית, ובסופו של דבר נוצרת הרמוניה של תיפוף בין כולם,
     ממש כפי שרצוי שיהיה בכל מקום עבודה      בריא.   
•    סדנאות יוצרות – בקטגורייה זו ניתן למצוא אינספור סדנאות שבהן העובדים מראים את כישוריהם באופן שלא ניתן ליישם במסגרת יום העבודה הרגיל שלהם. סדנאות      בישול, סדנאות ציור, פיסול ואף תיאטרון, כל דבר שבו ניתן לצאת מהשגרה יחדיו.
•    סדנאות חוויתיות – עוד סדנאות גיבוש לעובדים פופולאריות, הן אלה שמעניקות לעובדים חוויה ואקסטרים. תחרויות ספורט למיניהן, משימות אתגריות ואף כאלה בסגנון תוכניות הריאלטי המובילות. כל אלה ילמדו כל קבוצת עובדים כיצד לעבוד בשיתוף פעולה מלא על מנת לצלוח את המשימה שבדרך.

סדנאות גיבוש לעובדים – מה חשוב לבדוק לפני הבחירה?
על מנת לבחור בסדנא שאכן תשיג את מטרתה, יש לשים לב למספר דברים חשובים:
•    התאמה לעובדים - סדנאות גיבוש לעובדים צריכות להתאים לכלל המשתתפים, בכל גיל ובכל מצב בריאותי. הרי לא תרצו שאף עובד ישב בצד בלית ברירה. 
•    ערך מוסף – ניתן למצוא פעילויות רבות לגיבוש עובדים, אך רק פעילויות נבחרות אכן מביאות לתוצאה הרצויה. 

בנוסף חשוב לערוך את הסדנא רק בשיתוף פעולה עם מפעיל בעל ניסיון, כזה שיידע להתאים את עצמו לקבוצת העובדים הספציפית, ולהפעיל את כולם בהנאה גדולה. בהצלחה!
סדנאות גיבוש לעובדים – מתגבשים ומתחזקים כצוות
אנו מבלים בסביבת העבודה שלנו את מרבית שעות היממה, וכפועל יוצא מכך גם עם עמיתנו למשרד. אז אם כבר נגזר עלינו לבלות יחדיו, לא כדאי שנעשה זאת בהנאה מרובה מבלי שנרגיש זרים זה לזה? סדנאות גיבוש לעובדים במסגרת הפעילות השנתית הקבועה בהחלט יתרמו לעניין, וכמו שתבינו מייד, הן תורמות לא רק לעובדים לעצמם אלא גם להנהלה ולארגון כולו.  

סדנאות גיבוש לעובדים – הרבה יותר מעוד יום גיבוש
עובדים רבים מבלים את מרבית שעות יומם לצד ובשיתוף פעולה עם עמיתיהם למקצוע. לאורך הזמן מתקבע הדפוס כי אותו אדם שיושב מטר מכם הוא רק "אבי ממחלקת חשבונות" או "רינה המזכירה" מבלי שתזכו להכיר אותם באמת כבני אדם מעבר למשרד או המפעל.

בדיוק בשביל כך קיימות כל אותן סדנאות גיבוש לעובדים, שמוציאות את העובדים משגרת יומם ומפגישה אותם אלה עם אלה במציאות מעט אחרת. הסדנאות "מאלצות" את העובדים לחשוף מעט יותר אודותיהם, להתחבר ולהתגבש כקבוצה, לגלות תחומי עניין משותפים ולכבד זה את זה. בסופו של דבר סדנאות מעין אלו אף הוכחו ככאלה שתורמות רבות לשביעות הרצון מהעבודה, ועל כן אף מעלות את תפוקת העובדים לאורך זמן. 

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם: