ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> ימי גיבוש וכיף בית >> ימי גיבוש - ימי גיבוש וכיף בצפון >> פעילות גיבוש לעובדים בצפון

יום גיבוש בצפון פעילות גיבוש לעובדים בצפון

הצורך בקיום פעילות ימי גיבוש לקבוצות קיים כמעט בכל מקום בו מתראים אנשים מדי יום, בתנאים מלחיצים ובסביבה אינטנסיבית, אבל גם במקומות עבודה רגועים ונעימים, יכולים להיווצר יחסי עבודה רעועים, המעלים את הצורך בארגון ימי גיבוש לקבוצות עובדים, או לצוותים. אפשר במסגרת יום כיף.
 

ימי גיבוש לעובדים ולקבוצות בצפון  - לא רק למבוגרים פעילות  

 
הגישה הכללית כלפי ימי גיבוש היא אמביוולנטית במקרה הטוב, שכן מדובר באנשים בוגרים, שלא ממש רואים את עצמם לוקחים חלק במשחקים ובאתגרים, המהווים חלק כמעט בלתי נפרד מכל ימי הגיבוש . מצד אחד, רוב העובדים ינסו להתחמק מאירועים כמו ימי גיבוש לקבוצות ומצד שני, במהלך היום עצמו הם "נכנסים לעניינים" ולוקחים חלק פעיל בהפעלות השונות ובסדנאות וכשמסתיימים ימי גיבוש, הם גם מודים שנהנו.

אחת הסיבות להסתייגות הכללית מאירועים כמו ימי גיבוש לקבוצות היא העובדה שמדובר בביצוע פעולות לא שגרתיות, מול אנשים שאתם עובדים יום יום. אחרי הכל, אף אחד לא רוצה להביך את עצמו במהלך ימי הגיבוש מול מנהל החשבונות איתו הוא מסוכסך, או מול הבוס...

פעילות גיבוש לעובדים בצפון - סדנאות

אבל אחד היתרונות של סדנאות גיבוש לקבוצות הוא העובדה שכולם משתתפים ולכן גם אותו מנהל חשבונות ייקח חלק בפעילות ימי גיבוש לקבוצות ואפילו הבוס. ימי גיבוש לקבוצות מהווים הזדמנות מצויינת – לא רק להמיס קרח בין עובדים, אלא אף לקרב ביניהם. הסוד טמון באופי הפעילויות הספציפיות המתקיימות במהלך ימי גיבוש לקבוצות, המאלצות את האנשים לשתף פעולה על מנת להצליח במשימה, או להתחרות יחד מול צוות אחר ולהפגין עבודת צוות ושיתוף פעולה שהם המטרה של ימי גיבוש .

קיימים ימי גיבוש המיועדים לעשרה איש וגם ימי גיבוש המיועדים ל – 30 ו – 40 איש, כאשר הפעילות מותאמת לגודל הקבוצה, למטרה כפי שהוגדרה על ידי המארגנים ולמשתתפים עצמם. סוג הפעילות הנפוץ ביותר של ימי גיבוש לקבוצות נכנס לקטגוריית ODT – out door training והסוג הנפוץ הנוסף הוא סדנאות, ניתן לעשות את ימי הגיבוש בכמה הקשרים, למשל יום הולדת.

פעילות גיבוש לעובדים בצפון - מיגון סדנאות

סדנאות המתקיימו במסגרת ימי גיבוש יכלות להיות בנושאים כמו אומנות ויצירה, בישול ואפייה, יוגה, צחוק, תיאטרון, תיפוף, מיחזור, מוסיקה, מחול ונושאים רבים אחרים. פעילות ODT של ימי גיבוש לקבוצות תהיה לרוב פיזית יותר ואפילו אתגרית. פעילויות ODT רווחות במיוחד של ימי גיבוש  הן ספורט היתולי, משחקי חשיבה מאתגרים, משימות שטח והישרדות ועוד, כאשר אפילו הספקנים ביותר מוצאים עצמם מתרוצצים בשטח ומתאמצים להשלים את המשימה בהצלחה. סדנאות , המתקיימות במסגרת ימי גיבוש.

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם:

יום גיבוש בצפון - פעילות גיבוש לעובדים

לחץ על התמונה להגדלת התמונה

ימי כיף וגיבוש בצפון – הקבלת פנים חשובה מאוד.

מומלץ לנצל את הרגע הראשוני למשהו שיתרום לכיף ולמצב רוח. 

ואת זה ניתן לעשות בכמה דרכים.
1.הסבר קליל מדויק עם קורטוב שיווקי, איזה חוויה נפלאה מחכה להם היום.
   אפשר להגזים קלות במסר. בצורה הזו אנו יוצרים גישה חיובית אצל המשתתפים.
2.שולחן עמוס בעוגות טובות ושתייה לא לשכוח מעט יין הרמת כוסית לחיים.
3.אומן שיעביר להם בקצרה חוויה או מסר – לדוגמא מתופף שינגן וילווה מוסיקה לטינית סמבה וכד'.
  אפשר לעשות זומבה קצרה וקלה לשחרור.
  כך תוכלו לצאת לדרך עם משתתפים שמחים שבכיף ישתפו פעולה בפעילות של כיף וגיבוש.