כיום בעידן הרשתות החברתיות, חברה שיוצאת ליום גיבוש תוך כדי הפעילות בעיצומו של
יום גיבוש לעובדים מעלים חוויות בשידור חי בפיסבוק מהיום גיבוש.
ישנה פה תובנה קריטית לכאלה שעוסקים בארגון והפקת
ימי גיבוש לעובדים.
זרימת המידע על יום הגיבוש, מה הם עושים? ואיפה הם נמצאים? והאם הם נהנים? והאם יום הגיבוש מוצלח? ופרטים רבים.
כל המידע הזה גולש לאינטרנט עוד בטרם הסתיים יום הגיבוש לעובדים
במידה והעובדים לא היו מרוצים? עוד במהלך הפעילות כבר כולם יודעים אם הספק שמארגן את יום הגיבוש הוא טוב או לא מוצלח וכמובן זה משליך במהירות על ההזמנות והפרנסה של אותו ספק.
ידוע על עסקים בתחום המסעדנות במיוחד שגולש לא אחראי הביא לנפילת העסק.