ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498

סדנאות גיבוש לצוותים


שיפור התקשורת בין המנהל והצוות

בנוסף לגיבוש הצוות, בסדנאות עובדים גם על הקשר ויחסיי העבודה בין תת קבוצות בארגון. המדריכים מספקים למנהל, דרך פעילות השטח, כלים להעברת מסרים בזמן קצר: בפעילויות בטבע נפרצים המחסומים ועולות הזדמנויות לדיון שאנחנו ב"גיבושטח" נכוון לטובת הנושאים שעליהם ברצוננו לקדם ע"י כך שנדבר על נושאים ש"לא מדברים עליהם" ובכך הארגון/העסק ייצא נתרם.

פעילויות לצוותים ומנהלים עם "גיבושטח"

חברת "גיבושטח" מזמינה אתכם לצאת מהמשרד אל הטבע ולקחת חלק בסדנאות המרתקות שלנו. החברה אשר צברה מוניטין וידע רב בתחום סדנאות למנהלים ועובדים, מעסיקה את מיטב אנשי המקצוע שיסייעו לכם לפתור את הקונפליקטים ולצאת לדרך חדשה וזאת כחלק מתהליך ארגוני שלם שאנו יודעים לקחת בו חלק.

עבור העובדים זה יום חוויה ואתגר. עבור המנהלים – היום הכי חשוב בשנה!

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם:

בעולם התעסוקה התחרותי של היום עובדים בארגונים משקיעים שעות עבודה רבות, פועלים באווירה לחוצה וצריכים כל הזמן להוכיח את עצמם. עבודת צוות ומורל גבוה של עובדים הם מטרה חשובה עבור ארגון וסדנאות גיבוש לצוותים, מסייעות להגשימה.

היציאה לטבע מאפשרת לעובדים לצאת מבין קירות המשרד, להשאיר את המתחים מאחור ופשוט ליהנות. הפעילויות הספורטיביות והמשחקים בחיק הטבע מעלים את המורל, מעודדים את לכידות הצוות ופותחים ערוצי תקשורת בין האנשים.