ימי גיבוש וכיף עם חברת - גיבושטח
טלפון     052-2227498
דף הבית >> ימי גיבוש וכיף בית >> מידע נוסף >> סדנאות - פעילות גיבוש קבוצתית

סדנאות פעילות גיבוש קבוצתית

מהו הערך המוסף של סדנאות פעילות גיבוש קבוצתית ?
סדנאות פעילות קבוצתית גורמות למשתתפי הסדנא לקחת חלק בפעילות הקבוצתית שכן הפרט כמשתף פעולה וכחלק מקבוצה, יוצא מאזור הנוחות שלו ונמצא בעמדה שבה עליו לתרום לקבוצה, להביע עמדה, להשפיע, לקחת אחריות ואולי אף להוביל ולהפגין מנהיגות. לעומת זאת, בהרצאה או בפעילות בה הקבוצה אינה נדרשת למעורבות מאתגרת, הערך המוסף של הגיבוש המהיר פוחת ואף אינו מתקיים.
מה הסביבה המתאימה ביותר לסדנאות פעילות גיבוש קבוצתית ?

ביצוע סדנאות גיבוש בפעילות קבוצתית מומלץ לעשות בטבע ובשטח- סדנאות odt, ביער ובמרחב תוך כדי משחקי שטח מגבשים ומהנים, בישולי שדה והרבה ירוק בעיניים. כמו כן, אנו ממליצים, על אחת מהפעילויות המתבססות על תחום רכיבת האופנים, הטיפוס והגלישה, "מסע" רגלי חינוכי וערכי, טיול רגלי המשלב פעילות גיבוש קבוצתית, פעילות ניווט או משחקי חפשו את המטמון.
למעשה, הסביבה המתאימה ביותר לסדנאות פעילות גיבוש קבוצתית, היא סביבה המשלבת מרחב טבעי פתוח ופעילות נבחרת המתאימה לקבוצה.

למידע נוסף אנא הכנסו לעמוד בנושא

אנו בחברת גיבושטח, יודעים שכשיוצאים "החוצה", מגלים דברים נפלאים גם על הסביבה וגם על עצמנו. לכן חרטנו על דגלנו, דרך, סדנאות פעילות גיבוש קבוצתית לשמח אנשים ולקדם קבוצות וארגונים.

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם:

סדנאות פעילות גיבוש קבוצתית
מה חשיבותן של סדנאות פעילות גיבוש קבוצתית ?

סדנאות פעילות קבוצתית מאפשרות בפרק זמן קצר לטפל בתחום החשוב ביותר בכל ארגון וקבוצה וזה הגיבוש וההזדהות עם חברי הקבוצה/הארגון ועם המטרות של הקבוצה/הארגון.


הניסיון מלמד שפעילות גיבוש אקטיבית יוצרת את האפקט החזק והמהיר ביותר לגיבוש קבוצתי. יתר על כן, בסדנאות פעילות גיבוש קבוצתית, חברי הקבוצה "מורידים" את ה"קליפות" העוטפות אותן במשרדים וסביב השולחנות.
זאת ועוד, בסדנאות פעילות גיבוש קבוצתית המתבצעות בשטח, בטבע ובמרחב הפתוח, מתרחשים תהליכים מהירים שמובילים להכרות מעמיקה והתבוננות מזוויות אחרות על פרטים בקבוצה, עובדה המאפשרת דיון קבוצתי בהתאם.